Výluky z Asistenčnej služby
Asistenčné služby je oprávnený žiadať poistník alebo ním poverená osoba. Táto služba platí len pre bytové domy, ktoré majú uzatvorené poistenie v ČSOB Poisťovni. Asistenčné služby sú poskytované poistenému na území Slovenskej republiky
1. Poistenie asistenčných služieb sa nevzťahuje na:
- náklady, ktoré boli vynaložené poisteným na svojpomocné odstránenie havarijnej situácie, ak poistený nepreukáže, že ich vynaloženie bolo opodstatnené a jeho predchádzajúca snaha o kontaktovanie call centra pre asistenčné služby bola bezúspešná; príp. bude úhrada za tieto náklady znížená do limitu, ktorý by bol poskytnutý za odstránenie stavu núdze, ak by ich zabezpečovalo call centrum pre asistenčné služby,
- havarijná situácia vzniknutá na rozostavaných budovách alebo budovách v rekonštrukcii,
- havarijná situácia, ktorá nastala na bytovej alebo nebytovej jednotke, ktorá nie je v spoločnom vlastníctve poistených,
- odstraňovanie následkov škôd spôsobených neodborným, neoprávneným alebo nepovoleným zásahom poisteného alebo iných osôb,
- odstraňovanie následkov škôd spôsobených v dôsledku vykonávania akýchkoľvek stavebných úprav a opráv,
- havarijná situácia, ktorá nastala v dôsledku hrubej nedbanlivosti alebo v dôsledku úmyselnej trestnej činnosti poisteného alebo iných osôb,
- zásahy remeselníkov mimo územia Slovenskej republiky.
2. Poisťovateľ neuhradí náklady na asistenčné služby:
- pokiaľ na základe predchádzajúceho poskytnutia asistenčnej služby odporučil poistenému opatrenia a opravy, ktoré poistený následne nerealizoval do 30 dní, pričom opakovane žiada o organizáciu, vykonanie či úhradu rovnakej asistenčnej služby.
3. Poisťovateľ nie je zodpovedný
- za dôsledky nevhodne, nesprávne, nedostatočne alebo oneskorene poskytnutých služieb, pokiaľ poistený podal nepresné, neúplné alebo úmyselne skreslené informácie (nepravdivé informácie). Poisťovateľovi nevzniká povinnosť uhradiť náklady spojené s asistenciou poskytnutou na základe nepravdivých informácií.
4. Poisťovateľ tiež nehradí:
- následné finančné škody, najmä stratu na zárobku a ušlý zisk, pokuty, manká,
- náklady na službu servis elektrospotrebičov v prípade porúch, ktoré vznikli v dôsledku živelných udalostí.
LIMITY PLNENIA
1. Pre služby technickej asistencie sa dojednávajú nasledovné limity pre jeden bytový dom:
a) pre písm. b) 200,00 Eur na 1 zásah,
b) pre písm. c) 100,00 Eur na 1 zásah,
c) pre písm. d) 100,00 Eur na 1 zásah,
d) pre písm. e) 100,00 Eur na 1 zásah.
2. Pre služby právnej asistencie sa dojednávajú nasledovné limity pre jeden bytový dom:
a) pre písm. a) 150,00 Eur na 1 poistnú udalosť,
b) pre písm. b) 150,00 Eur na 1 poistnú udalosť.