Výluky z Asistenčnej služby 

Asistenčné služby je oprávnený žiadať poistník alebo ním poverená osoba. Táto služba platí len pre bytové domy, ktoré majú uzatvorené poistenie v ČSOB Poisťovni.  Asistenčné služby sú poskytované poistenému na území Slovenskej republiky


1. Poistenie asistenčných služieb sa nevzťahuje na:

  • náklady, ktoré boli vynaložené poisteným na svojpomocné odstránenie havarijnej situácie, ak poistený nepreukáže, že ich vynaloženie bolo opodstatnené a jeho predchádzajúca snaha o kontaktovanie call centra pre asistenčné služby bola bezúspešná; príp. bude úhrada za tieto náklady znížená do limitu, ktorý by bol poskytnutý za odstránenie stavu núdze, ak by ich zabezpečovalo call centrum pre asistenčné služby,
  • havarijná situácia vzniknutá na rozostavaných budovách alebo budovách v rekonštrukcii,
  • havarijná situácia, ktorá nastala na bytovej alebo nebytovej jednotke, ktorá nie je v spoločnom vlastníctve poistených,
  • odstraňovanie následkov škôd spôsobených neodborným, neoprávneným alebo nepovoleným zásahom poisteného alebo iných osôb,
  • odstraňovanie následkov škôd spôsobených v dôsledku vykonávania akýchkoľvek stavebných úprav a opráv,
  • havarijná situácia, ktorá nastala v dôsledku hrubej nedbanlivosti alebo v dôsledku úmyselnej trestnej činnosti poisteného alebo iných osôb,
  • zásahy remeselníkov mimo územia Slovenskej republiky.


2. Poisťovateľ neuhradí náklady na asistenčné služby:

  • pokiaľ na základe predchádzajúceho poskytnutia asistenčnej služby odporučil poistenému opatrenia a opravy, ktoré poistený následne nerealizoval do 30 dní, pričom opakovane žiada o organizáciu, vykonanie či úhradu rovnakej asistenčnej služby.


3. Poisťovateľ nie je zodpovedný

  • za dôsledky nevhodne, nesprávne, nedostatočne alebo oneskorene poskytnutých služieb, pokiaľ poistený podal nepresné, neúplné alebo úmyselne skreslené informácie (nepravdivé informácie). Poisťovateľovi nevzniká povinnosť uhradiť náklady spojené s asistenciou poskytnutou na základe nepravdivých informácií.


4. Poisťovateľ tiež nehradí:

  • následné finančné škody, najmä stratu na zárobku a ušlý zisk, pokuty, manká,
  • náklady na službu servis elektrospotrebičov v prípade porúch, ktoré vznikli v dôsledku živelných udalostí.


LIMITY PLNENIA

1. Pre služby technickej asistencie sa dojednávajú nasledovné limity pre jeden bytový dom:

a) pre písm. b) 200,00 Eur na 1 zásah,

b) pre písm. c) 100,00 Eur na 1 zásah,

c) pre písm. d) 100,00 Eur na 1 zásah,

d) pre písm. e) 100,00 Eur na 1 zásah.

2. Pre služby právnej asistencie sa dojednávajú nasledovné limity pre jeden bytový dom:

a) pre písm. a) 150,00 Eur na 1 poistnú udalosť,

b) pre písm. b) 150,00 Eur na 1 poistnú udalosť.



    

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky