Postup pri využívaní Asistenčnej služby

Asistenčné služby je oprávnený žiadať poistník alebo ním poverená osoba. Táto služba platí len pre bytové domy, ktoré majú uzatvorené poistenie v ČSOB Poisťovni. Asistenčné služby sú poskytované poistenému na území Slovenskej republiky


                     

    V prípade, že poistený potrebuje využiť asistenčné služby, kontaktuje nonstop:

    call centrum pre asistenčné služby na tel. č. +421 2 444 500 50


    Pri kontaktovaní call centra pre asistenčné služby uvediete tieto informácie:

  1. meno a priezvisko: uvediete svoje meno a priezvisko
  2. názov poisteného: Vlastníci bytov a nebytových priestorov - uvediete bytový dom
  3. meno osoby oprávnenej jednať v mene poisteného: uvediete meno  správcu
  4. číslo poistnej zmluvy: uvediete číslo poistnej zmluvy  (z dôvodu ochrany údajov nie je číslo zverejnené na webovej stránke, pre jeho získanie kontaktujte zástupcu vlastníkov alebo správcu)
  5. kontaktné telefónne číslo: uvediete Vaše telefónne číslo
  6. adresu bytového domu, na ktorej došlo k havarijnej situácii, príp. na ktorej je požadované využitie sprostredkovateľskej služby alebo právnej asistencie: uvediete adresu bytového domu, číslo vchodu a číslo bytu
  7. popis udalosti a okolnosti dôležité k určeniu najvhodnejšieho riešenia udalosti: popíšete udalosť, ku ktorej došlo a ako
  8. ďalšie informácie, o ktoré ho poisťovateľ požiada za účelom adekvátneho zabezpečenia požadovanej asistenčnej služby


    POZOR! O vzniknutej poistnej udalosti bezodkladne informujte správcu alebo zástupcu vlastníkov bytového domu.



    

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky