Postup pri využívaní Asistenčnej služby
Asistenčné služby je oprávnený žiadať poistník alebo ním poverená osoba. Táto služba platí len pre bytové domy, ktoré majú uzatvorené poistenie v ČSOB Poisťovni. Asistenčné služby sú poskytované poistenému na území Slovenskej republiky
V prípade, že poistený potrebuje využiť asistenčné služby, kontaktuje nonstop:
call centrum pre asistenčné služby na tel. č. +421 2 444 500 50
Pri kontaktovaní call centra pre asistenčné služby uvediete tieto informácie:
- meno a priezvisko: uvediete svoje meno a priezvisko
- názov poisteného: Vlastníci bytov a nebytových priestorov - uvediete bytový dom
- meno osoby oprávnenej jednať v mene poisteného: uvediete meno správcu
- číslo poistnej zmluvy: uvediete číslo poistnej zmluvy (z dôvodu ochrany údajov nie je číslo zverejnené na webovej stránke, pre jeho získanie kontaktujte zástupcu vlastníkov alebo správcu)
- kontaktné telefónne číslo: uvediete Vaše telefónne číslo
- adresu bytového domu, na ktorej došlo k havarijnej situácii, príp. na ktorej je požadované využitie sprostredkovateľskej služby alebo právnej asistencie: uvediete adresu bytového domu, číslo vchodu a číslo bytu
- popis udalosti a okolnosti dôležité k určeniu najvhodnejšieho riešenia udalosti: popíšete udalosť, ku ktorej došlo a ako
- ďalšie informácie, o ktoré ho poisťovateľ požiada za účelom adekvátneho zabezpečenia požadovanej asistenčnej služby
POZOR! O vzniknutej poistnej udalosti bezodkladne informujte správcu alebo zástupcu vlastníkov bytového domu.